Data e postimit: 2012-09-26 06:53:42
Lexime: 14665
shoket e mi dhe shoqet
Foto
Lloji: Ese argumentuese
Tema: shoket shoqet
Autori: anjeza balidemaj
Shkolla: xhafer n
Klasa: klasa 4
Qyteti: grop eshte nje vend i cili quhet gropp por jam ne martinaj shkoj ne shkoole
E-mail: anjezzaa@hotmail.com


une shoket dhe shoqet e miiii i dua shume se nese une apo dikush ne e ofrojme njeri tjetrin prandaj ne duhet ta ofrojme njeri tjetrin ti ndimojme njeri tjetrit kjo dashuri quhet dashuri rreciproke

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: J.A! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin.
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Gjithmone Bashke Ne tdyt po ja nisim prej fillimi Krejt gjanat po i bajm qysh o mas miri Kjo dashni cdo dite e ma shume po shtohet Po kuptojna se jeta pa njeri-tjetrin jeta spo jetohet E di ndoshta shume probleme mund tna dalin Po cado si...
Autori: OKSANA BLIDO · Lloji: Personal Poetry · Tema: JETOJE MIQESINE
KUR LINDEM NUK DINIM ASGJE ME KALIMIN E VITEVE KUPTUAM CDO GJE. KUPTUAM SE QE TE JETOSH, NJE SHOQERI DUHET TE FORMOSH. TE DISH...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese argumentuse bindse; paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashurija ndaj jetes
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Ajsel · Lloji: Poezi personale · Tema: Femijeria
Kujtime te shumta na sillen ne mendje, Kur ne kujtojme te shtrenjten femijeri, Cdo gje qe beje,gjithcka perjetoje, Ne memorjen tone shtresezohej nji nga nji. Te gjithe mbledhur tok,lumturi pafund, Kur kohe te arta me njeri-tjetrin kalonim, Endeshi...




Komentet e fundit!

Emri: omg
Email: omglalaomg@gamail.com
Komenti: shkurt dhe kot kjo per mua eshte dislike

Emri: Sofia
Email: Me-everything@hotmail.com
Komenti: Te lumte. Plot kuptim!

Emri: xhuljan
Email: xhuljanskenderaj12@gmail.com
Komenti: ;) ;)

Emri: belkisabela
Email: belkisabela12@hotmail.com
Komenti: sh m

Emri: elisa
Email: elisa.allajbej@mail.com
Komenti: shume kot

Emri: rajmonda
Email: rajmona.limani@hotmail.com
Komenti: :* :*

Emri: frona
Email: forna.ona@hotmail.com
Komenti: ^-^ ^-^

Emri: rajmonda
Email: moonda2002@hotmail.com
Komenti:

Emri: rajmoonda
Email: rajmondalimani@hotmail.com
Komenti:

Emri: rajmonda
Email: RajmondaLimani@hotmail.com
Komenti:


Emri: delvina
Email: delvina_2002@hotmail.com
Komenti:

Emri: sidita
Email: siditaosmani@yahoo.com
Komenti:

Emri: kevin
Email: kevin@live.com
Komenti:

Emri: enrik
Email: enrikcoci@yahoo.com
Komenti:

Emri: xhersi
Email: xhersi698@yahoo.com
Komenti:

Emri: 1234
Email: 234-@LIVE.DE
Komenti: !♥♥♥♥

Emri: albi
Email: albi-789@live.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com